AKU NAK JADI APA SEBENARNYA?

YEAHH..
Dalam  entry yang lepas aku ada mengadu pasal menyesalnya aku hidup kat matrik. Aku mengomel tentang keputusan sem 1 aku yang aku tak tau bagaimana rupanya. Alhamdulillah ! aku capai target weh! dapat 3 point something (tak sampai pun 3.5). MUET pon dapat Band 3 :)

 Mungkin dulu aku terlampau malas sehingga satu tahap aku jadi blur. Mugkin dulu aku tiada usaha untuk memajukan diri aku sehingga satu tahap aku rasa down. bila tiada usaha maka tiadalah kejayaan. sebanyak tu uasah kita sebanyak tu la yang kita dapat. sem lepas, minggu depan exam minggu ni baru study. that's why result pon ciput. 

okay. berbalik kepada topik asal. aku sekarang dalam proses mengisi borang upu. baru kelmarin pergi beli nombor pin upu kat BSN Kulim. Masalah yang aku hadapi sekarang ialah taktau nak pilih kos apa. yang aku minat setakat ni just 2 kos je. teknologi makmal dengan teknologi makanan. haritu p jumpa kaunselor buat ujian kerjaya tp macam tak berkesan langsung je... 

dulu aku decide nak pilih kos yang tak berkaitan dengan sains sebab frust dengan result midsem 1 tapi bila dah dapat result final sem 1 yang meningkat satu kali ganda  rasa macam sayang pulak nak tinggalkan bidang sains.

pening aku peningg

senang-senang suruh mak ayah cari menantu sorang. tak yah belajar. senang. mudah. ehhhh, macam tu lagi la susahh.. zaman sekarang mana tak cukup kalo sorang je kerja. 
Alahaiii~

Comments

Popular posts from this blog

UMT | DIPLOMA IN FISHERIES | SEMUA TENTANG PERIKANAN

Buku Baru dan Cabaran Baru

Bestnya study kat UMT